سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری گلستان خبر داد

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان ازآغاز طرح پایش و ارزشیابی کارکنان دادگاههای استان در راستای تحقق سند تحول قضایی خبر داد.

 چالش ها و توانمندی های نیروی انسانی حوزههای قضایی استان شناسایی می شوند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمود اسپانلو اظهار کرد: در قالب این طرح ، کارمندان پیشکسوت و توانمند  به حوزه های قضایی می روند و در  این بازرسی علاوه بر شناسایی فرآیندها و رویه هایی که رسیدگی به پرونده ها و پاسخگویی به مردم را کُند و طولانی می کند ، کارکنان توانمند و صاحب نظر در هر حوزه کاری را شناسایی  و معرفی می کنند.

وی  افزود: پس از شناسایی چالش های موجود در هر حوزه قضایی ، با کمک کارشناسان و کارکنان نخبه ، برای رفع آن تلاش می شود.

اسپانلو با بیان این که دستگاه قضایی ، نیروی انسانی محور است گفت: در طرح نظارت و پایش با شناسایی کارکنان توانمند به  دنبال بزرگداشت کارکنان هستیم و تا زمانی که مردم از رفتار و برخورد همکاران ما رضایت نداشته باشند ، رضایت عمومی از قوه قضاییه هم بهبود نخواهد یافت.

وی با بیان این که کار در دستگاه قضایی سخت و طاقت فرساست افزود: همکاران ما پارسال 400 هزار پرونده را رسیدگی و مختومه کردند که جز با کار مجاهدانه امکان پذیر نبود.

در جلسه امروز رابطین ارزشیابی سراسر استان ، از حسین ابراهیمی زرندینی از اداره کل دادگستری و  محمدعلی دُری از دادگاه کلاله دو کارمند نمونه کشوری دادگستری استان تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار