بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماری می­شوند، پس از مراجعه به پزشک، ملزم به انجام تزریق دارو می­شوند. در واقع در بیشتر مواقع اولین مرحله از پروتکل درمانی، استفاده از دارو به صورت تزریق عضلانی است.

تزریقات در منزل

به گزارش گلستان 24؛ بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماری می­شوند، پس از مراجعه به پزشک، ملزم به انجام تزریق دارو می­شوند. در واقع در بیشتر مواقع اولین مرحله از پروتکل درمانی، استفاده از دارو به صورت تزریق عضلانی است. این روش نسبت به مصرف قرص و شربت، دارو و مواد مورد نیاز بدن برای مبارزه با عامل بیماری­زا را سریع­تر به خون می­رساند و بدن فرد زودتر مقابله با بیماری را شروع خواهد کرد.

مراکز درمانی که وظیفه­ی انجام تزریقات را دارند، گاهی به راحتی قابل دسترس نیستند و برای رفتن تا آن­جا باید مسیر طولانی­ای طی شود و زمان زیادی در راه تلف خواهد شد. علاوه بر این موضوع، فرد بیمار شاید توان حرکت خود را به دلیل بیماری یا کهولت سن از دست داده باشد. در چنین شرایطی بهترین راه ممکن برای رساندن هرچه سریعتر دارو به بدن بیمار، انجام تزریقات در منزل است.

مجموعه­های خدمات درمانی و پرستاری، مراکز ارئه­ی خدمات درمانی در منزل بیماران عزیز هستند. مجموعه­ی هوم کا یکی از برترین و تخصصی­ترین مراکزی است که در این عرصه فعالیت دارند. انجام تزریقات در خانه یکی از ده­ها خدمت درمانی مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا می­باشد که در دسترس هموطنان گرامی قرار دارد.

خدمات مشابه دیگری مانند پانسمان در منزل یا پزشک در منزل نیز در صورت نیاز از سوی مجموعه­ی هوم کا به صورت همزمان قابل ارائه می­باشند.

 

مزایای تزریقات در منزل

همان گونه که گفته شد، انجام تزریقات در مراکز درمانی برای بسیاری از افراد به علت ناتوانی در حرکت، مشکل است. کودکان نیز از این قائده مستثنی نیستند و گاهی به دلیل لجبازی در درمانگاه حضور نمی­یابند. تزریقات در منزل در چنین شرایطی راه حل بسیار منطقی است. علاوه بر  این، حضور افراد سالمند در مراکز درمانی به معنی به خطر انداختن سلامتی این عزیزان در شرایط کنونی می­باشد. انجام تزریقات در منزل همچنین در آرامش کامل و بدون نگرانی انجام خواهد شد. حضور در مراکز درمانی برای برخی سالمندان و کودکان امری ترسناک و استرس­زا می­باشد و این افراد حضور در مراکز درمانی را با اکراه می­پذیرند. تزریقات در منزل به خصوص برای بیماران و سالمندانی که ملزم به استفاده از دارو به صورت دوره­ای هستند بسیار مناسب می­باشد.

با اینکه دلایل عنوان شده برای اثبات برتری روش انجام تزریقات در منزل نسبت به حضور در درمانگاه پر رفت و آمد و آلوده کافیست، اما این نکته را هم نمی­توان فراموش کرد که حضور در منزل برای پرستاری که تزریقات را انجام می­دهد نیز همراه با آرامش خواهد بود و دقت وی در انجام تزریقات را بالاتر خواهد برد.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا، کار انجام تزریقات برای تمام بیماران عزیز را راحت کرده و ارائه­ دهنده­ی خدمت تزریقات در منزل می­باشد. تعداد بسیار بالایی از بیماران محترم و حتی افراد عادی برای انجام تزریقات مجموعه­ی هو کا را انتخاب کرده و این موضوع نشان از رضایت بالای بیماران از خدمات تزریقات در خانه مجموعه­ی هوم کا می­باشد.  

11

اهمیت انجام تزریقات در منزل

در بسیاری از اوقات، محیط بیمارستان و درمانگاه مملو از افرادی است که برای ویزیت دکتر و در پی آن انجام اقدامات درمانی و در بسیاری از مواقع انجام تزریقات آمده­اند. پرستاری که مسئولیت انجام تزریقات را برعهده دارد، در چنین شرایطی تحت فشار قرار گرفته و این موضوع بدون شک در دقت پرستار تاثیر منفی خواهد گذاشت. یکی از موضوعاتی که اهمیت انجام تزریقات در منزل را تایید می­کند، همین مورد است. دقت پرستار می­بایست در تزریق برخی داروهای حساس به نوع تزریق بسیار بالا باشد.

حضور پرستار در منزل و دوری از هیاهوی درمانگاه و بیمارستان سبب می­شود تا پرستار در انجام وظایف خود دقت کافی را داشته باشد. انجام تزریقات در منزل قطعا با دقت بالاتری نسبت به درمانگاه انجام خواهد شد.

به خصوص در تزریقات داروهای خاص برای بیماری­های خاص شایسته است که تزریق دارو در منزل انجام شود.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا از بهترین مجموعه­های درمانی است که در بین تعداد اندک مجموعه­های ارائه دهنده­ی خدمات تزریقات در منزل  قرار دارد. پرستاران ما در هر ساعتی از شبانه­روز بر بالین بیمار شما حاضر شده و تزریق را با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهند داد.

 

نکات تزریقات در منزل

بسیاری از بیمارانی که از این خدمت استفاده می­کنند جزو افرادی هستند که به علت بیماری یا کهولت سن، سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند. در نتیجه، مستعد انتقال بیماری هستند و بنا بر ضعف بدنی، این موضوع بسیار می­تواند خطرناک باشد. لذا نیاز است تعدادی از نکات ملزم به رعایت در تزریقات در منزل را یادآوری کنیم:

  • همراه داشتن تجهیزات کامل ضدعفونی
  • شکاندن درپوش آمپول و پنی­سیلین با وسایل استریل شده
  • ضدعفونی کردن درب ویال پیش از استفاده
  • انداختن تجهیزات یکبار مصرف تزریقات بالافاصله پس از اتمام آن

نکات مذکور بخشی از نکاتی است که می­بایست در انجام تزریقات در منزل مورد توجه قرار گیرد. البته انجام تزریقات در درمانگاه یا بیمارستان نیز مستلزم رعایت این نکات می­باشد.

پرستاری که برای انجام تزریقات و از سوی مجموعه­ی هوم کا به محل شما فرستاده می­شود، با نکات بهداشتی انجام تزریقات در خانه آشنایی کامل دارد و تمام اعمال مورد نیاز را انجام خواهد داد. بدون شک در شرایط کنونی و بحران کرونا، حفظ سلامتی عزیزانی که در رده­ی افراد پر خطر در این موضوع قرار دارند، امری بسیار واجب است.

12

هزینه تزریقات در منزل

نوع تزریقات، تعداد آن و نحوه­ی انجام آن تعیین کننده­ی قیمت تزریقات در منزل می­باشد. برای آشنایی با انواع تزریق تاثیرگذار بر هزینه­ی تزریقات در منزل می­توان به سه نوع کلی متفاوت اشاره کرد:

  • تزریق عضلانی: در این نوع از تزریقات که متداول­ترین نوع تزریقات نیز می­باشد، محلول دارو در عضلع و زیر پس از عبور کامل سوزن از پوست انجام می­شود.
  • تزریق داخل جلدی: در این نوع از تزریقات در خانه دارو با زاویه­ای خاص و در پوست تزریق می­شود. این روش همچنین در سنجش حساسیت فرد نسبت به یک دارو نیز انجام می­شود.
  • تزریق زیر جلدی: تزریق برخی داروهای مختص بیماری­های مشخص، از این راه انجام می­شود. برخی واکسن­ها از این طریق به بدن افراد می­رسند.

هزینه­ی انجام خدمات تزریقات در منزل به عوامل مذکور وابسته است. مجموعه­ی هوم کا بر اساس قیمت­های پیشنهاد شده از سوی وزارت بهداشت قیمت­گذاری خدمات را انجام می­دهد. لذا امکان استفاده از این خدمت برای همه فراهم است و قیمت آن طوری است که غالب افراد توان پرداخت آن را دارند.

تزریقات در منزل با هوم کا

تیم درمانی هوم کا به عنوان یکی از تیم­های تخصصی مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا، ارائه دهنده­ی خدمات تزریقات در منزل به بهترین شکل ممکن می­باشد. پرستاران این مجموعه­ی درمانی تخصص بالایی در انجام مهارت­های درمانی دارند و جزو برترین­ها در حوزه­ی فعالیت خود می­باشند.

برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل هر فردی که نیازمند این خدمت است می­تواند با تماس تلفنی و دادن اطلاعات مورد نیاز کارشناسان مجموعه­ی هوم کا، تزریق دارو را در منزل و محل خود انجام دهد.

 

ارسال نظر

  • salamateaval
    0

    مرکز پرستاری سلامت اول
    https://salamateaval.com/elderly-nurse/

  • salamateaval
    0

    سلامت اول
    https://salamateaval.com/patient-nurse/

  • safirearamesh
    0

    مرکز پرستاری سفیر آرامش
    https://safirearamesh.com/

  • safirearamesh
    0

    پرستار بیمار در منزل
    https://safirearamesh.com/home-nursing-care/

  • zendegiebartar
    0

    مرکزخدمات مراقبتی زندگی برتر
    https://zendegiebartar.com/elderly-nurse/

  • zendegiebartar
    0

    زندگی برتر
    https://zendegiebartar.com/sick-nurse/

  • parastararad
    0

    مرکز خدات پرستاری پرستار آراد
    https://parastarearad.com/elderly-nurse/

  • parastararad
    0

    پرستار آراد
    https://parastarearad.com/patient-nurse/

  • asayeshiranian
    0

    شرکت پرستاری آسایش ایرانیان
    https://asayeshiranian.com/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF/

  • asayeshiranian
    0

    آسایش ایرانیان
    پرستار کودک
    پرستار سالمند
    پرستار بیمار در منزل
    https://asayeshiranian.com/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1/

آخرین اخبار