اولین رویداد گیم جم آموزشی و رقابتی(بازی وان) توسط سازمان فضای مجازی سراج در استان گلستان برگزار می گردد.

برگزاری نخستین رویداد گیم جم آموزشی و رقابتی(بازی وان)  در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ اولین رویداد گیم جم آموزشی و رقابتی(بازی وان) به همت سازمان فضای مجازی سراج و مرکز تحقیقات شهید فخری زاده با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مرکز شتاب در استان گلستان برگزار می گردد.

اشکان کابوسی مسئول واحد بازی و نرم افزارسازمان فضای مجازی مرکز گلستان ضمن تاکید بر اهمیت این رویداد و نقش آن در طراحی فرایند سالم سازی محصولات این حوزه گفت: این رویداد با رویکرد کشف استعدادهای بازی‌سازی و ارتقاء دانش و تجربه بازی‌سازان استان و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت، در سرفصل‌های آموزشی برنامه نویسی و گرافیک در دو سطح ( مقدماتی و پیشرفته)  در استان گلستان برگزار خواهد شد.

کابوسی در ادامه عنوان کرد: این رویداد از تاریخ 31 خردادماه در  36 جلسه آموزش فشرده با حضور دانش آموزان و دانشجویان و همه علاقه مندان به حوزه بازی سازی توسط مربیان حوزه فنی بازی‌سازی برگزار می شود.

مسئول واحد بازی سازی سازمان فضای مجازی مرکز گلستان با اشاره به جوایز این رویداد تصریح کرد: پس از زمان برگزاری مسابقه که اوایل شهریورماه سال جاری می باشد به تیم اول این رویداد 5 میلیون تومان، به تیم دوم 3میلیون تومان و به تیم سوم این رویداد نیز 2میلیون تومان همراه با اعطای تسهیلات به طرح برتر اهداء خواهد شد.

وی افزود: هزینه ثبت نام این رویداد با تخفیف ویژه به شرکت کنندگان به مبلغ 400 هزار تومان همراه با اعطای گواهی معتبر پایان دوره می باشد.

همچنین وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند با شماره 09114474202 تماس بگیرند و یا به آیدی Ashkan_kabosi@ در پیام رسان های تلگرام وایتا پیام ارسال نمایند.

photo_2023-05-23_22-45-05

ارسال نظر

آخرین اخبار