معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اهدای ۷۴۳ قطعه زمین به ارزش پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در این استان خبر داد.

اهدای ۷۴۳ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در گلستان

به گزارش گلستان 24، سید علی مهاجر امروز در دومین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت اظهار کرد: در دولت سیزدهم در راستای تحقق سیاست‌های جوانی جمعیت اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تدوین اطلس جمعیتی به تفکیک شهرستان‌ها و حتی روستاهای استان گلستان برای نخستین بار در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: همچنین ۲ هزار و ۸۸۹ نفر در استان گلستان از تسهیلات فرزندآوری بهره‌مند شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعطای تسهیلات ازدواج به ۳ هزار و ۹۸۲ گلستانی خبر داد و یادآور شد: همچنین در دور اول سفر رییس جمهور به گلستان، ۲۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات غربالگری و مراکز مادر و کودک گنبدکاووس اختصاص یافته است.

اعطای ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان

مهاجر به اعطای ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اشاره کرد و افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود تغذیه مادران باردار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تخصیص یافت.

وی همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایش ژنتیک زوج‌های جوان در سفر رییس جمهور به گلستان در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز دشمن در فضای تهاجم و جنگ نرم همه توجه خود را به کانون خانواده معطوف کرده است، ابراز امیدواری کرد اقدامات انجام‌شده منجر به جوانی جمعیت شود.

مهاجر با بیان اینکه جمعیت از مسائل مهم و ضروری است، تصریح کرد: در راستای تسریع در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شد که نگاه به قانون، وظیفه قانونی و شرعی است.

وی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت را یک رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانی جمعیت دانست و یادآور شد: بی‌شک این رویداد از رویدادهای بزرگ و در راستای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در حوزه جمعیت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار