بخشدار کوهسارات مینودشت گفت: ۱۳۲ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در این بخش آماده بهره‌برداری است که عصر امروز (شنبه) با حضور استاندار گلستان، برخی مدیران کل استانی، فرماندار و مدیران شهرستان افتتاح خواهد شد.

۱۳۲ میلیارد ریال پروژه بخش «کوهسارات» مینودشت آماده افتتاح است

به گزارش گلستان 24، یعقوب حاجیلری افزود: پروژه‌های قابل افتتاح بخش کوهسارات مینودشت شامل آب‌بندان روستای «سایر» با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، روشنایی معابر شهر «دوزین» با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و واگذاری ۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین (کمپرسی و بکهو لودر) با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به شهرداری این شهر است.

وی بابیان اینکه ۲ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری دوزین اهدایی دولت سیزدهم به این نهاد خدماتی است، اضافه کرد: حجم آب قابل ذخیره در آب‌بندان روستای «سایر» که ۹ هزار مترمربع وسعت دارد، ۲۴ هزار مترمکعب است که آب مورد نیاز ۱۳۰ هکتار از باغات این روستا را تامین می‌کند.

حاجیلری ادامه داد: در سفر امروز استاندار گلستان و هیات همراه به بخش کوهسارات مینودشت، علاوه بر افتتاح پروژه‌های اشاره شده، عطرافشانی گلزار شهدای شهر دوزین، دیدار با نخبگان و معتمدان بخش و دیدار مردمی هم پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، بخش کوهسارات مینودشت ۱۷ روستا و یک نقطه شهری با مجموع جمعیت تقریبی ۱۸ هزار نفر دارد.

در همین پیوند شهردار دوزین هم به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرداری در دولت سیزدهم ۲۳۰ میلیارد ریال برای انجام پروژه‌های عمرانی هزینه کرده است.

اسماعیل فرامرزی افزود: روشنایی معابر، موزاییک فرش معابر، جدول کشی و زیرسازی و آسفالت معابر و ساخت ساختمان اداری شهرداری بخشی از اقدامات عمرانی شهرداری دوزین است.

شهر دوزین هفت هزار و ۱۴۱ نفر جمعیت دارد و شهرداری آن درسال ۱۳۹۶ تاسیس شده است.

شهرستان مینودشت درشرق استان گلستان حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۷۱ روستا در ۲ بخش مرکزی و کوهسارات سکونت دارند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار