رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نمایندگان قضایی به صورت میدانی بر سلامت برگزاری انتخابات در استان نظارت می‌کنند.

صیانت دادگستری گلستان از سلامت برگزاری انتخابات در استان

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گلستان اظهار کرد: با تخلفات و جرایم احتمالی، قاطعانه، فوری و خارج از نوبت برخورد می‌شود.

وی افزود: تاکنون در استان، کمترین تخلفات انتخاباتی اتفاق افتاده و جز در یک مورد که به تشکیل پرونده قضایی منجر شده، بیشتر با تذکر مرتفع شده است.

وی ادامه داد: با رویکرد پیشگرانه‌ای که توسط ضابطان و جامعه اطلاعاتی استان داشتیم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد کمترین تخلف بودیم.

رئیس کل دادگستری گلستان‌ گفت: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مانند مرحله اول در همه حوزه‌های قضایی استان فعال است و در روز برگزار انتخابات هم دادستان‌ها و قضات کشیک میدانی حضور دارند.

آسیابی بیان کرد: وظیفه ما فراهم کردن بستر امن و سلامت برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای است و انشاالله روز جمعه ۱۵ تیر ماه مردم استان بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان هم از مشارکت حدود ۲۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و قضایی در برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار