امام جمعه گنبدکاووس ترور شهید اسماعیل هنیه را حرکتی مذبوحانه دانست و گفت: آنچه اتفاق افتاده باعث کرامت مومنان است و دست متجاوزان را خواهیم شکست تا دیگر فکری درباره ترور نکنند.

ترور شهید اسماعیل هنیه مذبوحانه بود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به معنای فراملی و فرا جهانی بودن محور مقاومت است و در بسیاری از کشورهای دنیا در نمازجمعه اهل سنت برای اسماعیل هنیه نماز میت می‌خوانند.

وی گفت: اسماعیل هنیه عمری را در راه پیروزی محور مقاومت تلاش کرد و حادثه شهادت وی زمینه‌ساز برخورد سخت برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس ترور را حرکتی مذبوحانه دانست و افزود: آنچه اتفاق افتاده باعث کرامت مومنان است و دست متجاوزان را خواهیم شکست تا دیگر فکری درباره ترور نکنند.

حجت الاسلام ترابی به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت «اسماعیل هنیه» با این مضمون که رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت اشاره کرد و گفت: آنچه که باعث می‌شود دیگر دشمن جرات تعرض به حریم ما را پیدا نکند دیوار کشیدن نیست بلکه عمل به فرموده رهبری است.

وی ادامه داد: هر هزینه‌ای که لازم باشد برای اثبات غیرتمندی خود و پشیمانی دشمن انجام خواهیم داد و از دادن این هزینه‌ها نگران نیستیم چون ابزاری برای زودتر محو شدن رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: شهادت اسماعیل هنیه بخشی از نقشه رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران رسوایی‌اش در افکار عمومی دنیا بابت جنایت خود علیه مردم مظلوم غزه بود که باز هم شکست خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار