سرپرست تیم درمانی زائران گفت: تیم ١٠ نفره اعزامی از سوی مدیریت درمان گلستان به موکب برپا شده در شهر مرزی مهران، از صبح امروز چهارشنبه ٢۴ مرداد ماه ارائه خدمات درمانی به زائران شریف سیدالشهداء (ع) را آغاز و خدمات این تیم تا عصر روز شنبه ٢٧ مرداد تداوم خواهد یافت.

 استقرار تیم درمانی مدیریت درمان گلستان در موکب شهر مرزی مهران

به گزارش گلستان 24،  جعفری با ابراز خرسندی از توفیق بدست آمده و شایستگی خدمت به زائران اربعین حسینی، گفت : تیم ١٠ نفره اعزامی از استان گلستان که به مدت ۴ روز ماموریت دارد در موکب شهر مهران خدمت نماید متشکل از دو پزشک، دو پرستار، دو کارشناس آزمایشگاه، دو دارویار، یک خدمه و یک راننده آمبولانس می باشد.

 وی با تاکید بر اینکه تامین سلامت زائران بسیار مهم است افزود : لازم است زائران گرامی با رعایت نکات بهداشتی در طول سفر و در پیاده روی اربعین سلامت خود را حفظ کرده و تلاش نمایند تا با استفاده از آب و مواد غذایی سالم و بهداشتی سفر خوبی برای خود و همراهان رقم بزنند.

 جعفری ضمن قدردانی از هماهنگی های بعمل آمده توسط ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی، از اقدامات و فعالیتهایی که توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام بعمل آمده، تقدیر کرد.

گفتنی است هرساله در ایام اربعین، سازمان تامین اجتماعی با هماهنگی استانهای مرزی، موکبهای درمانی و اسکان و پذیرایی برای زائران برپا می نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار