مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان :

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: در حال خاضر این نهاد خدمت رسان دارای 560 خیر حقیقی و حقوقی است که نفش مهمی در توسعه و نوسازی مدارس استان دارند.

ثبت 560 خیر حقیقی و حقوقی در گلستان/ افتتاح 4 پروژه آموزشی در هفته دولت

به گزارش خبرنگار گلستان 24، وحید فراهی صبح امروز در نشست خبری قرار گاه شهید همدانی اظهار کرد: خیران مدرسه ساز در سال های اخیر نقش مهمی در توسعه و بهسازی مدارس داشته اند و بدون شک بدون حضور آنها بودجه های تخصیص یافته کفاف بهسازی ، نوسازی و تجهیز مدارس استان را نمی دهد.

وی افزود: در هفته دولت امسال 40 پروژه آموزشی با 480 میلیارد تومان در دوره سه ساله دولت شهید جمهور شهید به بهره برداری می رسد و 4 پروژه آموزشی نیز با مبلغ بیش از 120 میلیارد تومان نیز به بهره برداری می رسد که جزو مصوبات سفر نیز بوده است.

فراهی افزود: در دو سال گذشته و با اجرای طرح شهید پناهی سه مدرسه کانکسی را در بخش گنبد و مراوه تپه جمع آوری شده است.

وی افزود: در هفته دولت امسال 40 پروژه آموزشی با 480 میلیارد تومان تحویل می شود و در دوره سه ساله دولت رییس جمهور شهید هر هفته یک مدرسه به بهره برداری رسیده و 4 پروژه آموزشی نیز با مبلغ بیش از 120 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع شده که دو مورد آن از مصوبات دولت سیزدهم بوده است.

فراهی افزود: در دو سال گذشته و با اجرای طرح شهید پناهی سه مدرسه کانکسی را در بخش گنبد و مراوه تپه جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۷۵ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که امید داریم با تفاهم نامه ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی به امضا رسیده است تا پایان مهر امسال تعداد ۸کلاس درس جایگزین کلاس های کانکسی شود.

فراهی گفت: امید داریم تا پایان امسال حداقل ۳۵کلاس کانکسی جمع آوری شود.

وی افزود: مجموع اعتبارات ۱۴۰۰ استان ۲۰میلیارد تومان بوده که امسال به ۲۵۰میلیارد تومان رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار