معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان:

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: مسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد که در آزمون مربوطه ۳۳۰ نفر شرکت کردند و سهم این استخدامی‌ها برای بهزیستی ۱۲ نفر است.

 امسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  محمدرضا فشایی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان اظهار کرد:این اداره با استخدام ۷۵ معلول، بیشترین سهم را در بین ادارات استان دارد.

وی افزود: امسال مجوز استخدام ۸۳ معلول در ادارات استان اخذ شد که در آزمون مربوطه ۳۳۰ نفر شرکت کردند و سهم این استخدامی‌ها برای بهزیستی ۱۲ نفر است.

فشایی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه دانش‌آموزی، دانشجویی دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد به ترتیب ۲ هزار و ۷۱۹ نفر، ۳۹ و نیز ۴۱۷ نفر بود و ۱۴۹ نفر هم در بخش توانبخشی از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: سال گذشته ۲۵ هزار و ۸۷۲ پرونده مددجویان به بخش خصوصی و مراکز مثبت زندگی داده شد که امسال این عدد ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: ۲۹ نوزاد و کودک زیر پنج سال در شیرخوارگاه تحت پوشش این اداره کل در گرگان نگهداری می‌شوند.

وی گفت: ۶۴ هزار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش این اداره هستند که ۵۷ هزار و ۱۲۱ نفر در حوزه توانبخشی و هفت هزار و ۱۲۹ نفر در حوزه زنان سرپرست خانوار خدمات می‌گیرند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار