فرماندار گرگان :

فرماندار گرگان گفت: در رابطه با به تعویق افتادن اجرای طرح تله کابین گرگان که سال ها است از مصوبه آن می گذرد ، دلیل قانونی برای من که چرا اجرایی نمی شود احراز نشده است.

دلیل قانونی عدم اجرای تله کابین برای من احراز نشده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، اسماعیل نادری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد:  تمامی مراحل اجرای طرح تله کابین یک به یک طی شده است و حتی مجری طرح هم قول کامل داده که حتی یک درخت هم قطع نشود ، پس چگونه است که این طرح اجرایی نمی شود.

وی افزود: هنوز هم بسیاری از سوالات من در این زمینه بی پاسخ مانده است .

نادری گفت: قبول داریم که در اجرای برخی طرح‌ها هنوز تعلل ایجاد شده اما وظیفه قانونی ما در ورود به مسأله شورا و شهرداری تا اندازه ای است که قانون به ما اجازه داده است .

فرماندار گرگان اظهار کرد:  چنانچه اعضای شورا و شهردار سعی می کردند که نسبت به ابهامات ایجاد شده پاسخگو بودند ، اینهمه هجمه ایجاد نمی شد .

وی افزود: در این مدت باقیمانده شورا باید با جدیت بیشتری نسبت به سوالات  و درخواست‌های رسانه ها و مطالبات مردمی اقدام کنند.

نادری  در رابطه با قرارداد تیم بسکتبال شهرداری هم‌گفت : همچنان نسبت به این قرارداد معترضم ولی سکوت کردم  و همچنان پاسخی دریافت نکردم.

وی ادامه داد: همواره سعی کرده ام عملکرا باشم تا شعارگرا باشم .

نادری افزود: عادت ندارم همه مسایل را که پیگیری میکنم رسانه ای کنم اما چنانچه رسانه ها بخواهند همه مسوولان باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: انتظار نداشته باشید همه مشکلات را فرماندار بتواند به تنهایی حل کند و فرماندار هم نیازمند همراهی و همگرایی است.

فرماندار گرگان ادامه داد: اگر هدفی که تعیین میکنیم هدف بالایی باشد قطعا به آن میرسیم .

وی افزود:  هنوز به آن چیزی که در شأن مردم گرگان باید باشد نرسیده ایم و نباید اکتفا به همین مقدار کنیم .

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی هم اظهار کرد: وجود دو زیر گذر که در گذشته ساخته شده به هیچ عنوان حل کننده ترافیک گرگان نبوده و تنها راه کم کردن گره ترافیکی جاده ناهارخوران بازگشایی بزرگراه سید مسعود به سمت کاشانی است که به دلیل کمبود بودجه فعلا امکان اجرای آن وجود ندارد.

وی افزود: بازگشایی فاز اول کمربندی گرگان نیز از گره ترافیکی این مسیر کم‌کرد و نیازمند اجرای فاز دوم است.

نادری گفت: در حوزه فعالیت های عمرانی نیز برای حل مشکل قطعی آب در دو سال گذشته مبلغ ۷۲۶هزار و ۷۱ میلیون ریال هزینه شده که نقش مهمی در کاهش قطعی آب داشته است .

وی افزود: در بخش صنعت نیز ۷۰هزار و ۵۶۶نیلیون ریال و در بخشش مهارت آموزی در راستای ایجاد اشتغال ۶۰هزار و ۷۶۴میلیون ریال ، در بخش برق رسانی به روستاها ۹۳هزار و ۳۹۰میلیون ریال و در بخش گردشگری ۱۰۰هزار و ۳۲۹میلیون ریال هزینه شده است.

نادری بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن میزان زمین تامین شده برای اجرای این طرح ۵۱هکتار است که ۴۷هکتار آن برای شهرستان گرگان است.

به گفته وی ، تعداد واحد های تخصیص یافته نهضت ملی مسکن ۴هزار و ۱۲۶نفر بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار