مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از زمان بارش شدید باران شب گذشته تاکنون ۵۳ خانوار درگیر سیلاب و آبگرفتگی برخی مناطق استان به ویژه در مراوه‌تپه، کلاله و گرگان خدمات امدادی دریافت کردند.

۵۳ خانوار سیل‌زده در گلستان خدمات امدادی دریافت کردند

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی اظهار کرد: بیشترین خسارت ناشی از بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته گلستان مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل بود که نیروهای امدادی هلال احمر از همان دقایق نخست برای خدمات رسانی در مناطق درگیر حاضر شدند.

وی افزود: بیشترین آبگرفتگی معابر و منازل مربوط به شهر مراوه‌تپه، شهرک‌های جامی، کیانشهر، بهزیستی، خیابان رجایی و ایرانمهر شهر گرگان و خیابان انقلاب، محله انقلاب و روستاهای کوسه، قراول، حاج علی اسلامی و امام زاده عبدالله(ع) کلاله بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ۳۲ نیروی هلال احمر در قالب هشت تیم با استفاده از آمبولانس و خودرو، خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام دادند و ارائه این خدمات همچنان ادامه دارد.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به اینکه بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی شهرهای استان به خصوص مناطق شهری شرق استان شد، بیان کرد: بامداد امروز جاده کلاله - مراوه‌تپه، به علت شدت بارش باران و طغیان احتمالی رودخانه‌ها با هدف تردد ایمن بسته شد که با کاهش خطر وقوع سیلاب، این جاده از صبح امروز باز شد

نعمت الله حاجی‌زاده افزود هیچ مسیر ارتباطی اصلی در گلستان بسته نیست و ممکن است به علت شدت بارش باران در شرق استان، مسیرهای ارتباطی چند روستا در این مناطق قطع شده باشد.

به گفته وی، سامانه ناپایدار جوی بار دیگر از اواخر امشب در گلستان فعال خواهد شد و تا صبح فردا به فعالیت ادامه خواهد د

 

ارسال نظر

آخرین اخبار