مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) گلستان :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) گلستان گفت: بانک‌های استان همواره دوشادوش کمیته امداد و در اجرای سیاست‌های این نهاد فعال بوده و در زمینه ایجاد اشتغال، ساخت مسکن، کمک‌های مومنانه همراه و پیشران بوده و نقش نیروی محرکه را ایفا می‌کنند.

بانک‌های استان همواره دوشادوش کمیته امداد حمایتگر بوده اند

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی در مراسم پویش مهر سپه گفت: ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و  با مشارکت خوب خیرین، مراکز نیکوکاری و مردم نوع‌دوست استان پویش مشق همدل از ۱۵ شهریور شروع شده و در ۲ مرحله ۲۰ هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و در آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد اهداء گردید.

مدیرکل امداد گلستان با اشاره به اینکه با وجود سامانه خیر و احسان ‌و قابلیت استعلام برخط، توزیع کمک‌های خیرین عادلانه‌تر خواهد شد، بیان داشت: کمیته امداد آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف، معادل کمک‌های تامین‌شده از بانک‌ها هم‌افزایی کرده و به کمک نیازمندان جامعه بشتابد.

 بابایی  گفت: یکی از سیاست‌های این نهاد هم‌افزایی با خیرین، ادارات و دستگاه‌های پویا و فعال در امر خیر و احسان است و امروز بانک سپه با هم‌افزایی این نهاد در تداوم سیاست خود مبنی بر دستگیری از محرومان و کمک به توسعه علم و دانش در مناطق کمتربرخوردار گلستان اقدام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا، بانک سپه گلستان ۵۲۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل صندوق اجتماعی خود تهیه و برای این کار خیرخواهانه تخصیص داده است.

مدیرعامل امور شعب بانک سپه استان گلستان نیز گفت: بانک سپه در راستای انجام مسوولیت اجتماعی در کنار کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی مورد اعتماد، یاریگر نیازمندان است.

محمد خان‌احمدی با اشاره به برنامه‌های آتی بانک سپه در تامین به موقع نیازهای ضروری محرومان واقعی ابراز امیدواری کرد با اینگونه اعمال خیرخواهانه، فرزندان این مرز و بوم بدون هیچ مشکل مالی بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار