استاندار گلستان نقش بانوان در مقطع حساس و تاریخی فعلی را ضروری خواند و گفت: برای تبیین هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی و تقویت رسالت زینب‌گونه بانوان در مقطع فعلی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

تبیین فرهنگ عاشورایی در مقطع تاریخی فعلی ضروری است

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه در مراسم تجمع مادران مقاومت و گرامیداشت شهادت رهبر جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیست اظهار کرد: در طول تاریخ، جبهه باطل همواره مقابل جبهه حق ایستاد و جبهه رحمانی و الهی مقابل شیطان‌صفتان و جبهه باطل صف‌آرایی کرده است.

وی با بیان اینکه بشر از زمان خلقت تا امروز، امتحانات مختلف را تجربه کرده است، افزود: اگر هر زمان و مکانی کربلا و عاشورا است باید دید که ما در کدام طرف ایستاده‌ایم؟ یا در جبهه حق هستیم یا جبهه باطل و هیچ حد وسطی وجود ندارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه حرکت عاشورایی امام حسین(ع) و عاشورا به ما آموخت مرگ خونین بهتر از رفتن زیر بار ذلت است، تصریح کرد: یزید تصور می‌کرد با شهادت امام حسین(ع)، اهداف و آرمان‌های حسینی هم به پایان می‌رسد اما حضرت زنیب(س) با کلام و خطبه‌های خود به ویژه در کاخ یزید طومار یزیدیان را در هم بپیچد.

زنگانه گفت: تقابل جبهه حق و مقاومت به اوج خود رسیده و اگر آنها توانستند سیدحسن نصرالله شاگرد مکتب امام حسین(ع)، امام راحل و مقام معظم رهبری را به شهادت برسانند اما زینب‌های زمانه و پرورش‌یافتگان مکتب سید حسن نصرالله هنوز هستند و راه سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جبهه مقاومت را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: خون شهدای جبهه مقاومت، دامن استکبار را خواهد گرفت و این وعده الهی است که محقق خواهد شد.

استاندار گلستان به صلابت رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تاریخی اخیر اشاره کرد و توضیح داد: این صلابت، ایستادگی، مقاومت و بصیرت کمک خواهد کرد تا طومار صهیونیست بین‌الملل را در هم بپیچیم.

زنگانه با بیان اینکه رژیم غاصب کودک‌کش اوج طغیان را در سرزمین‌های خداوند به نمایش گذاشته و همه مراکز فتنه و فساد در دنیا وابسته به اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است، گفت: همه باید برای پیروزی جبهه مقاومت و ظهور امام زمان(عج) تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در انقلاب اسلامی همه فتنه‌های دشمن برای تنها گذاشتن امام امت بود، آنها صدام را مجهز کردند تا در مقابل ملت ایران بایستد.

سردار علی ملک‌شاهکویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همچون ساختمان ۱۰ طبقه‌ای است که تَرک برداشته است، افزود: کافی است اسرائیل غاصب غلطی بکند و با پاسخ دندان‌شکن ملت ایران مواجه شود.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد موشک‌های عملیات وعده صادق ۲ به هدف خورده است، گفت: این عملیات تنبیه بسیار کوچکی برای رژیم جعلی صهیونیستی بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، برخورداری از بصیرت و روحیه دشمن‌شناسی را در شرایط امروز جامعه ضروری دانست و گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن بصیر و هوشیار است و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تاریخی اخیر گواه این مهم است.

ملک‌شاهکویی با بیان اینکه با شهادت سید حسن نصرالله، صدها سید حسن نصرالله دیگر پرورش می‌یابند، یادآور شد: گرچه شهادت شهید حسن نصرالله‌ها، شهید بهشتی‌ها و سردار شهید سلیمانی‌ها برای امام امت سخت است اما هرگز در برابر این اتفاقات ضعف نداریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه قتل‌عام انسان‌های بی‌گناه و بمباران مراکز غیرنظامی توسط شقی‌ترین و کثیف‌ترین انسان‌ها نشانه بی‌هنری و ضعف رژیم جعلی اسرائیل است، تصریح کرد: ملت ایران پیرو مکتب امام حسین(ع) است و هیچ‌گاه از مسیر جهاد و مقاومت دست برنمی‌دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار