معاون بیمه سلامت گلستان:

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در حاضر دهک های یکم تا پنجم استان گلستان تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند.

بیمه رایگان دهک های یکم تا پنجم/ اتباع قانونی هم‌ تحت پوشش قرار دارند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علیرضا صحرایی امروز در نشست خبری اظهار کرد: ۶۹درصد جمعیت روستایی استان نیز با تعداد بیش از ۸۰۰هزار نفر تحت پوشش رایگان قرار دارند.

وی افزود: تعداد ۱۷۴هزار و ۳۷۰نفر هم از دهک های یکم تا دهم که از دهک ششم تا دهم آن سرانه درمان پرداخت می کنند هم تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

صحرایی گفت: : با توجه به دهک های درآمدی تعداد ۱۷۴ هزار و ۳۷۰ نفر نفر که ۱۵درصد جمعیت این دهک ها را در بر میگیرد تخت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

صحرایی بیان کرد: افرادی که جزو دهک دهم جامعه محسوب می شوند و ۱۰۰درصد حق بیمه را میپردازند در طول یکسال فقط یک‌میلیون و ۹۳۸ هزار تومان حق بیمه پرداخت می کنند.

وی بیان کرد: کل افراد تحت پوشش این سازمان در استان با توجه به دو صندوق روستایی و سهری، صندوق کارکنان و سایر اقشار تعداد یک‌ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۲۳ نفر هستند.

به گفته صحرایی ، زندانیان و خانواده هایشان ،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و اتباع قانونی نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار