معاون منابع انسانی توانیر برای انتشار مطلبی در نیلکوه جوابیه صادر کرد.

جوابیه معاون منابع انسانی توانیر به انتشار خبری در " نیلکوه "

به گزارش گلستان24، روز گذشته مطلبی تحت عنوان «وقتی سیمبان نمونه گالیکشی اسیر اشتباه یک مدیر می‌شود + تصاویر» این پایگاه خبری منتشر شد که طی آن جوابیه ای از سوی معاون منابع انسانی توانیر صادر شد که در ذیل میخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر محترم سایت خبری نیلکوه

سلام علیکم

با احترام و با توجه به درج خبر کذب آن خبرگزاری در اول دی ماه سال جاری و تیتر نمودن احساسی آن با خبر «وقتی سیمبان نمونه گالیکشی اسیر اشتباه یک مدیر می‌شود» موارد زیر را بعد از تماس تلفنی با جنابعالی و عدم قبول حضرتعالی جهت حذف این خبر کذب ضمن اینکه حق پیگیری حقوقی برعلیه آن خبرگزاری را برای خودم محفوظ دانسته و اقدام خواهم نمود، موارد زیر جهت درج در آن خبرگزاری جهت تنویر افکار عمومی که به ناحق پریشان نموده اید تقدیم می نمایم.

بخش اول: در اولین بخش اشاره نموده اید که با توجه به تشویق های مکرر در سال 87 دچار حادثه برق گرفتگی شده است. تا اینجای مطلب را به درستی اشاره نموده اید، ولی موارد کذب از این به بعد شروع می‌شود که اشاره می نمایم. ایشان اشاره نموده اند که من به پرداخت دیه 38 میلیون تومانی محکوم شده ام ولی از پرداخت آن خود داری نموده و نهایتا حکم جلب من و ورود به منزل را گرفته اند و من مجبور شده ام مبلغ را پرداخت نمایم. در حالی که بنده تا سال 94 که ایشان شکایتی را تقدیم معاون محترم وزیر نموده اند بی اطلاع بودم و پس از شکوائیه ایشان، پیگیری نمودم که متوجه شدم بعد از ماموریت اینجانب به تهران ایشان شکایت نموده و شرکت توزیع مشابه همه پرونده ها بدون اینکه بنده اطلاعی داشته باشم در جلسات دادگاه شرکت نموده است و من به هیچ وجه از فرآیند این پرونده اطلاعی نداشتم و مورد ادعایی ایشان کذب محض است.

بخش دوم: حادثه برق گرفتگی ایشان در سال 87: ایشان برای کار روی شبکه برق درخواست قطع برق از پست 63 کیلوولت مینودشت را می نماید و پس از آن مشغول کار روی شبکه میشود. وظیفه ایشان این بوده که قبل از هر گونه اقدام، نسبت به تست بی برقی خط اقدام نموده و سپس بجهت جلو گیری از حوادث بعدی خط را اتصال زمین می نمود که ایشان با غفلت از این وظیفه ساده اداری، اصول اولیه ایمنی را انجام نداده و بدون تست با فازمتر، تخلیه با تفنگ پرتاب سیم و نهایتا اتصال زمین نمودن خط اقدام به کار روی شبکه می نماید که متاسفانه دچار حادثه برق گرفتگی میشوند. بنده در کل مسیر درمان ایشان شخصا در بیمارستان های شهرستان گنبد و ساری حضور پیدا نمودم و مشکلات درمانی ایشان را تسریع نمودم، با وجودیکه بنده مدیر عامل شرکت توزیع استان بودم و ایشان پرسنل شرکت تامین نیروی امور توزیع نیروی برق شهرستان مینودشت بود. جرم بنده این بود که بجهت مسائل عاطفی و مساعدت به ایشان، نامبرده را در کمیته ایمنی به عدم رعایت مسائل ایمنی محکوم نکردیم و اقدام انسان دوستانه را در خصوص سایر همکاران حادثه دیده نیز انجام داده بودیم. متاسفانه ایشان پس از ماموریت اینجانب به تهران اقدام به طرح دعوا در مراجع قضائی نموده که بنده همانگونه که عرض کردم بی اطلاع بودم.

بخش سوم: از کار افتادگی 46 درصدی ایشان: شرکت توزیع نیروی برق استان پس از گرفتن رای ایشان مبنی بر از کار افتادگی 46 درصدی و پرداخت خسارت توسط شرکت با ایشان خاتمه قرارداد می نماید و بنده تا سال گذشته از این مورد هم کاملا بی اطلاع بودم و ایشان به دروغ این موضوع را به من منتصب نموده است. نهایتا ایشان از طریق مراجع قضایی در خصوص برگشت به کارشان اقدام می نمایند و چون اقدام شرکت قانونی بوده نتیجه ای نمی گیرد و نهایتا به نماینده محترم مجلس شورای اسلامی همانگونه که خودشان نوشته اند مراجعه و شرکت نیز مجدد ایشان را بصورت نیروی حجمی بکار گیری می نماید که بنده از این اقدام شرکت نیز تا سال 94 بی اطلاع بودم. بنده نه از فسخ قراردادشان اطلاع داشتم و نه از برگشت مجددشان به کار.

بخش چهارم: عدم تبدیل وضعیت ایشان: ایشان در ادامه اشاره می نمایند که چون بنده به پرداخت دیه محکوم شده ام تبدیل وضعیت ایشان را نپذیرفته ام و به ایشان ظلم نموده ام. بنده فرآیند تبدیل وضعیت را توضیح می دهم تا مشخص شود چقدر ایشان بی تقوائی نموده است.

برای هر گونه تبدیل وضعیت می بایست ابتدا ایشان نیروی شرکت تامین نیرو باشند که چون ایشان نیروی حجمی بوده اند واجد شرایط تبدیل وضعیت نبوده اند و شرکت بر همین اساس اقدام ننموده است. اگر ایشان شرط اولیه را داشت (که ایشان نداشته است ) به شکل زیر باید عمل می شد. در صورت داشتن سابقه پنج ساله برای کارشناسان و ده ساله برای دیپلم ها در شرکت تامین نیرو و داشتن پست سازمانی خالی در ساختار شرکت متناسب با مدرک تحصیلی فرد و رضایت از عملکردشان، موضوع ابتدا از طریق مدیریت توزیع شهرستانها به شرکت توزیع منعکس شده و کمیته مربوطه در شرکت موضوع را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط در هیئت مدیره شرکت تصویب و جهت اقدامات بعدی برای اخذ مجوز مجمع عمومی به شرکت توانیر ارسال می نمایند و در حوزه معاونت تحقیقات و منابع انسانی توانیر صحت مدارک ارسالی کنترل و مصوبه مجمع عمومی اخذ و جهت عقد قرارداد مدت معین پس از اقدام گزینش به شرکت ها ارسال می شود. از ایشان خواسته شود اگر مدرکی دارد که حتی یک بار از طریق شرکت توزیع ایشان تایید و به توانیر ارسال شده است ارائه نماید. در صورتیکه ایشان حتی یک بار تایید نشده اند و هیچ مدرکی به توانیر ارسال نشده است. چون ایشان نیروی حجمی بوده اند و تبدیل وضعیت فقط مختص نیروهای تامین نیرو بوده است. ایشان به چه استنادی به اینجانب تهمت زده اند که مانع تبدیل وضعیت شدن ایشان شده ام؟ ایشان به کذب در گزارش شما گفته اند که بنده با مدیر عامل وقت شرکت توزیع استان تماس گرفته ام و مانع تبدیل وضعیت ایشان شده ام. در حالیکه بنده حتی یک بار هم با ایشان در این خصوص مذاکره ای نداشته ام و بر خلاف جناب آقای فرامرزی که گویا به قیامت اعتقاد ندارند و به راحتی برای رسیدن به هدفشان تهمت می زنند، بنده از اینگونه اقدام ها ابا داشته و به حساب و کتاب روز قیامت اعتقاد دارم.

بخش پنجم: شکایت ایشان به معاون محترم وزیر نیرو در امور برق و انرژی: ایشان اشاره نموده اند که بنده به دستور معاون محترم وزیر در خصوص نامه ایشان پاسخی نداده ام که کذب محض است و موضوع از این قرار است: ایشان در نامه سال 94 خود یک سری اتهاماتی را به بنده وارد کرده بودند و معاون محترم وزیر در پاکت مستقیم شخصا مفتوح برای بنده ارسال نموده بودند. بنده به ایشان مراجعه نمودم که اجازه بفرمایید برای احقاق حقم بر علیه ایشان بصورت شخصی شکایت نمایم. ایشان ضمن قبول این حق برای من پیشنهاد نمودند که گذشت داشته باشم و بنده نیز به دستور اداری ایشان احترام گذاشته و از طرح شکایت خود داری نمودم.

در نهایت نامه ایشان را مشابه همه نامه ها به شرکت متبوعشان جهت بررسی و اقدام لازم در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی ارسال نمودم که سوابق در شرکت توزیع و این شرکت موجود است.

بخش ششم: تبدیل وضعیت 127 نفر از پرسنل شرکت توزیع گلستان: ایشان اشاره نموده اند در آذر ماه سال جاری 127 نفر را تبدیل وضعیت نمود ایم و ایشان را تبدیل وضعیت ننموده ام. از ایشان سوال شود اگر نامه ای از شرکت توزیع استان گلستان دارند که ایشان را جهت تبدیل وضعیت معرفی نموده اند و من ایشان را رد نموده ام آن مدرک را به شما ارائه نمایند. به اطلاع جنابعالی و بینندگان محترم خبرهای سایت آن خبرگزاری می رسانم که شرکت توزیع در مجموع 127 نفر را جهت تبدیل وضعیت برای اینجانب ارسال نموده بودند و صحت مدارک و مستندات ارسالیشان بررسی و همگی در سال 94 تایید و جهت تایید به گزینش ارسال و پس از طی فرآیند در سال جاری به شرکت توزیع به منظور عقدقرارداد مدت معین ابلاغ شده است.

بخش هفتم: حضور ایشان در آذر ماه سال جاری در روبروی وزارت نیرو: همانطور که ایشان اشاره نموده اند در آذر ماه سال جاری به خیابان محل ساختمان وزارت نیرو مراجعه نموده اند که عکس های آن به تفصیل توسط آن خبرگزاری توزیع و منتشر شد. بنده در همان روز مطلع شدم که ایشان با نوشتن پارچه هایی بر روی خودروی شخصی شان به محل مذکور مراجعه نموده اند. همان روز متوجه حضورشان شده بودم ولی تا روز سی ام آذر اطلاعی از متن پارچه نوشته ها برعلیه خودم نداشتم و در روز سی ام از طریق همکارانم در توزیع گلستان متوجه شدم. بنده تاکنون به حرمت خودشان که همکار حجمی این شرکت بوده و خانواده و فرزندانشان و خصوصا برادر بزرگوارشان که از مدیران صنعت برق بودند از طرح هر گونه شکایت در طول یک سال گذشته خود داری نمودم ولی بجهت اینکه ایشان از این برخورد عاطفی سوء استفاده نموده و در این موضوع جری گشته اند ناچار به تصمیم به طرح دعوا در مراجع قضائی گرفته ام و انشا الله پیگیری خواهم نمود.

درپایان از همه عزیزانی که با خواندن اکاذیب منتشر شده خاطرشان نگران گردیده عذر خواهی نموده و امید وارم توانسته باشم در خصوص تنویر افکار عمومی اقدام نموده باشم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. کرم رضائی یکم دی ماه1395

منبع : نیلکوه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار