حسین صادقلو:

شهردار گرگان از برگزاری مسابقات ویژه ماه رمضان در ١٨ رشته ورزشی در شهرسنتان گرگان خبر داد.

مسابقات جام رمضان گرگان در ١٨ رشته ورزشی برگزار می شود

به گزارش گلستان24، حسین صادقلو پیش از ظهر شنبه در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و همزمان آن با ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، شهروندان در شب های ماه مبارک رمضان امسال شاهد برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در ساعات پس از افطار خواهند بود.

صادقلو با اشاره به اینکه در برنامه ریزی امسال تعداد رشته های ورزشی حدود ٧٠ درصد افزایش داشته است، افزود: در سال گذشته تعداد ١١ رشته ورزشی در مسابقات جام رمضان حضور داشته اند که در سال جدید این تعداد به ١٨ رشته افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه در یک تعامل دوسویه از ظرفیت هیات های ورزشی نیز استفاده شده است، افزود: از این تعداد ٧ رشته ویژه بانوان و ١١ رشته ویژه آقایان است و امیدواریم با این تنوع در برگزاری مسابقات شاهد حضور بیشتر شهروندان باشیم.

وی بودجه در نظر گرفته شده برای برگزاری این مسابقات را ٤٠٠ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: در سرفصل های برنامه ای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان برگزاری مسابقات جام رمضان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های ورزشی سالانه پیش بینی شده است.

شهردار گرگان بیان کرد: امیدوار هستیم شهروندان از ظرفیتی که توسط شهرداری گرگان برای فعالیت های ورزشی تدارک دیده می شود، به نحو مطلوبی استفاده کنند.

لازم به ذکر است این مسابقات در رشته هایی نظیر والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، شطرنج، کشتی، تنیس خاکی، شنا و ورزش های رزمی برگزار می شود که نحوه مشارکت شهروندان و حضور تیم های ورزشی محلات از طریق تبلیغات محیطی در سطح شهر اطلاع رسانی می شود.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار