حجت‌الاسلام دیلم گفت: همانطور که برای رسیدن تمدن نوین اسلامی همه ملت‌های مسلمان باید پای‌کار باشند برای مبارزه با اسرائیل نیز باید از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی استفاده شود.

استفاده از ظرفیت‌‌های کشورهای اسلامی برای مقابله و نابودی اسرائیل ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «نورعلی دیلم» در نشست تبیینی روز قدس با حضور علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: رژیم کودک‌کش و اشغال‌گر صهیونیستی محور و مرکز شرارت و توطئه و نیرنگ بوده و ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه‌های پیدا و پنهان سیاسی، اقتصادی، نظامی، رسانه‌ای و غیره همزاد این رژیم منحوس است.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: استکبار جهانی با حمایت‌های مالی خود از این رژیم غاصب حمایت می‌کند و تلاش آنان این است که در برای اسرائیل در بین کشورهای منطقه حاشیه‌ای امن ایجاد کنند‌.

 

وی افزود: هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه و اختلاف در کشورهای اسلامی، مشغول کردن مسلمانان به خود و انحراف اذهان آنان از مسئله فلسطین و قدس است که همواره موضوع نخست جهان اسلام بوده و هست.

 

حجت‌الاسلام دیلم تاکید کرد: یکی از موضوعات ضروری از سوی رهبران جهان اسلام و مسلمانان واکاوی و بررسی دوباره برنامه‌های خود برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است تا طرحی جدید برای مبارزه با این رژیم کودک‌کش داشته باشند.

 

وی ادامه داد: توجه به این نکته که در اندیشه امامین انقلاب اسلامی، فلسطین مسئله اول جهان اسلام است ضرورت دارد. نکته دوم این است که نفرت مسلمانان نسبت به رژیم صهیونیستی همیشگی خواهد بود و موضوع مهم دیگر این است که روز قدس فقط همان یک روز در سال نیست بلکه مسلمانان باید همواره در حال مبارزه و مقابله با این رژیم جعلی و اشغال‌گر باشند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: همانطور که برای رسیدن تمدن نوین اسلامی همه ملت‌های مسلمان باید پای‌کار باشند برای مبارزه با اسرائیل نیز باید از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی استفاده شود.

 

وی با اشاره به عادی سازی روابط از سوی برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: برخی کشورهای مرتجع منطقه و حتی کشورهایی که داعیه حمایت از فلسطین را دارند در حال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند که این حرکت آنها لکه ننگینی بر دامن کشورهای اسلامی‌ است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار