همزمان با سالروز نکوداشت بسیج جامعه زنان

یادواره 13 شهید زن استان گلستان همزمان با سالروز پاسداشت بسیج جامعه زنان و شهادت شهیده مریم فرهانیان برگزار شد.

یادواره 13 شهید زن استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در مراسم یادواره 13 شهید زن استان گلستان که در تالار لاله سپاه نینوا برگزار شد، گفت: از آنجایی که رسالت امروز ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، لذا اقدام به برگزاری این یادواره کردیم.

خدیجه شکی تجلیل و تکریم از خانواده‎های معظم شهدا و بسیجیان مخلص را از مهم‌ترین برنامه‎های یادواره شهدا برشمرد و تصریح کرد: در این یادواره توانمندی بسیجیان فعال در عرصه فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و ایثارگری به نمایش گذاشته می‎شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه حدود 50 نفر از فعالان بسیجی مورد تجلیل قرار می‎گیرند، افزود: در این یادواره از تیم‎های تیراندازی و بسیجیان کادر قدردانی خواهیم کرد.

شکی معرفی شهید شاخص و محوری سال 1394 شهید طیبه واعظی‌دهنوی را یکی از موارد بااهمیت این یادواره دانست و ادامه داد: پیام این شهید بزرگوار حفظ حجاب اسلامی بود چنانچه حتی در آخرین لحظات زندگی بر این مهم تاکید داشت که مرا بکشید، اما چادر را از سرم برندارید.

وی افزود: در این یادواره همه شهدای شاخص به شکل خاص و شهدای زن استان گلستان به شکل عام به نسل جوان معرفی می‎شوند و از خانواده‎های شهدای مدافع حرم دعوت شده است؛ خانواده‎هایی که فرزندان‌شان مدال پرافتخار شهادت را برگزیدند و از اسلام، قرآن و ولایت دفاع کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان با قرائت قسم‎نامه‎ای در راستای ایستادگی در مسیر شهدای والامقام گفت: سوگند یاد می‎کنیم تا آخرین لحظه پاسدار دستاوردها و آرمان‎های انقلاب اسلامی باشیم و حافظ حریم و کیان خانواده‎های اسلامی در راستای رعایت حفظ عفاف و حجاب باشیم.

وی با اشاره به برنامه‎های جانبی یادواره شهدای زن استان گلستان گفت: به منظور حفظ اصالت غذاهای ایرانی، جلوگیری از مصرف غذاهای فرنگی و فست‎فودها غرفه‎هایی از غذاهای سنتی ایجاد شده و به نفرات برتر هدایایی داده می‎شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار