مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:

مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: رفع ۷۰۷ مورد اتفاقات انشعاب، رفع ۳۰۰ مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب، استاندارد سازی ۱۲۰ مورد انشعاب و مرئی کردن ۱۸ مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته است.

رفع ۳۰۰ مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب کردکوی در سال گذشته

به گزارش گلستان 24، ابوالفضل رحیمی  از شست وشوی ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ۱۷۹ مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات، بازرسی هزار و ۲۵۷ مورد منهول فاضلاب و مه پاشی ۴۴۰ منهول فاضلاب در سطح شهرستان کردکوی به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب در این شهرستان عنوان کرد.

رحیمی اظهار کرد: ۴۳ مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب، ۶ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب، ۱۶ مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی هفت فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته بوده است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در حوزه آب گفت: تعویض ۳۹۷ فقره کنتور خراب و فرسوده، ۲۰ فقره جابه جایی کنتور، رفع گیر و نشتی ۱۴۴ فقره کنتورهای مشترکین و تعویض ۳۴ مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

رحیمی اظهار کرد: حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه آب شرب، انجام عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ۹ حلقه چاه، اصلاح و توسعه بیش از هزار و ۹۰۰ متر شبکه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: انجام ۲۱ هزار و ۵۰۰ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی ۴۵ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۱۴۰۲ در شهرستان کردکوی بود که انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار