استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: طبق آمار ارایه شده از نهادهای بالا دستی گلستان جزو سه استان کشور در رابطه با امنیت سرمایه گذاری شناخته شده به طوری که سال گذشته در بحث سرمایه گذاری خارجی ۴مجوز با حجم سرمایه‌ گذاری ۱۳/۸۵ میلیون دلار صادر شده است.

گلستان جزو ۳ استان کشور در امنیت سرمایه گذاری/رسانه ها قلب حکمرانی متعالی هستند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته به زیر ساخت های استان کمتر توجه شده بود لذا بخش زیادی از مصوبات سفر رییس جمهور شهید به گلستان که مصوبات بسیار خوبی بود به تامین زیر ساخت ها تخصیص داده شد و نتوانستیم در حوزه توسعه اقتصادی در بخشهای دیگر هزینه کنیم و این در حالی است که استانهایی که در گذشته زیر ساخت های خود را تامین کرده بودند از این مصوبات بهره بیشتری بردند.

وی افزود: رشد ۸درصدی اقتصادی در دولت سیزدهم اگر چه برای استان خوب است اما چنانچه بخش زیادی از مصوبات سفر به تامین زیر ساخت ها تخصیص پیدا نمی‌کرد بدون شک رشد اقتصادی ما به ۱۵درصد هم می‌رسید .

زنگانه گفت: سهم صادرات استان نیز در دولت سیزدهم شهید رییسی از ۹درصد به ۲۰درصد رسیده است.

وی افزود: در حکمرانی متعالی رسانه ها قبل این حکمرانی هستند و سنگینی رسالت آنها پوشیده بر مردم و مدیران نیست.

زنگانه بیان کرد: در برخورد با رسانه ها باید مواجه صحیح داشته باشیم  و برخورد جدی ما فقط با کسانی است مه بخواهند در فضای استان لجن پراکنی کنند و مصالح استان را به خطر بیاندازند صورت میگیرد که خوشبختانه در استان چنین مواردی نداشتیم.

وی اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم گلستان استان سوم کشور در حضور پای صندوق های رای بود و تاکید بر این است که در انتخابات ها مشارکت پرشور تر باشد .

استاندار گفت: ظرفیت های طبیعی و انسانی که در دولت سیزدهم به آن توجه شد ، نقش بسزایی در پیشرفت داشته است و به تعبیر مقام معظم رهبری ما یک رییس جمهور فعال و معتقد به انقلاب و دلسوز نیاز داریم .

وی افزود: انتظار داریم اعضای فعال در ستادهای انتخاباتی حریم اخلاق را رعایت کنند و از تهمت زدن و یا شایعه پراکنی امتناع کنند و صحنه انتخابات باید مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق باشد و این صحنه ای برای به دست آوردن قدرت نیست.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار