مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با صدور پروانه برای ۲۰ واحد صنعتی جدید در استان طی فصل بهار امسال فراهم شد.

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای صنعت گلستان

به گزارش گلستان 24 ، درویشعلی حسن‌زاده اظهار کرد: با بهره‌برداری از ابن طرح‌های صنعتی برای ۵۸۷ نفر فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

وی از احیای پنج واحد صنعتی راکد در استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: با برگشت این واحدها به چرخه تولید، برای ۱۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد شد.

حسن‌زاده یادآور شد: براساس پایش صورت گرفته از واحدهای صنعتی استان، ۴۰ واحد از واحدهای راکد قابلیت راه‌اندازی داشتند که هدفگذاری امسال بیش از ۱۵ واحد است.

برای استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری در رونق کسب و کار در صنعت، معدن و تجارت گلستان، فعالیت ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان طی سال‌های اخیر در این خطه با برگزاری نشست های تخصصی شتاب به خود گرفته و تا عقب ماندگی چند دهه در این حوزه کاهش یابد.

در گلستان هدفگذاری برای سرمایه‌گذاری در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تولید ثروت در بخش صنعت به عنوان سومین اولویت در دستور کار مسوولان دستگاه‌های مرتبط استانی قرار دارد که طبق داده آماری اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان با روی کار آمدن دولت سیزدهم از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ در استان گلستان ۹۵ واحد راکد با احیای دوباره هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی به چرخه تولید بازگشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار