رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان بهبود شرایط گلستان:

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: سکونت ۴۵ درصد جمعیت گلستان در روستاها ظرفیتی عظیم و مردم‌محور در ایجاد پیشرفت منطقه است.

سکونت ۴۵ درصد جمعیت گلستان در روستاها /رشد 6 برابری اعتبارات عمرانی در دولت شهید رئیسی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، نورانی اظهار کرد: از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال حجم پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان، بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در پروژه‌های آب و برق هزینه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان به حجم ۳۰۰ هزار میلیارد ریالی اقدامات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی گلستان در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه دولت قبل رشد ۶ برابری داشت.

وی به اقدامات زیرساختی مهم دولت شهید رییسی اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم اکثر طرح‌های مهم و زیربنایی گلستان از حالت ایده خارج شده و برای آنها از مراجع اصلی در نظام قانونگذاری و برنامه‌ریزی، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته گلستان جزو معدود استان‌هایی بود که خرید تضمینی جو در آن به انجام رسید و برآورد کارشناسی سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان حکایت نشان می‌دهد گلستان تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری حدود ۲۳۰ هزار میلیارد ریال بابت فروش محصولات با مزیت کشاورزی خود دریافت منابع خواهد داشت که قطعا در رونق بازار و اقتصاد استان تاثیرگذار خواهد بود.

نورانی با اشاره به اینکه اقدامات استان در توسعه زیرساخت‌ها قطعا ادامه‌دار خواهد بود، تاکید کرد: راه پیشرفت گلستان طی کردن پرشتاب همین مسیر ترسیم‌شده است.

وی گفت: با هدایت استاندار ورییس شورای برنامه‌ریزی گلستان، اقدامات اجرایی مناسبی در اجرای تعهدات اعتباری استان برای تحقق مصوبات سفر دوم به ویژه در بخش‌های برق و آب‌شیرین‌کن در حال انجام و پیگیری است که حجم آنها به حدود پنج هزار میلیارد ریال خواهد رسید که با اضافه شدن تعهدات سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در بخش اجرا، اتفاقات خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار