معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت:

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: استفاده از ظرفیت هایی همچون بخش خصوصی برای همکاری با دولت می تواند اقدام خوبی باشد که نیازمند تقویت در این زمینه هستیم.

نیازمند استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در کنار دولت هستیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، در جلسه بررسی و تسریع در پرداخت مطالبات کلزاکاران گلستانی که به ریاست استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می شود تولید گندم امسال در کشور به مرز ۱۵ میلیون تن برسد که این مقدار تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: با پیگیری های استاندار گلستان و مجمع نمایندگان مردم استان در خصوص مطالبات گندم کاران  ، گلستان در پرداخت بهای این محصول استراتژیک از سایر استان ها پیشرو است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تعاون روستایی برای رفع دغدغه سیب زمینی کاران گلستانی بیان کرد: تعاون روستایی تا کنون بیش از ۶هزار تن سیب زمینی خریداری کرده که با همکاری استاندار و مجمع نمایندگان استان الباقی محصول تولید شده را از کشاورزان خریداری خواهد کرد.
دکتر مهاجر ضمن تشکر از این قشر زحمت کش که با تمام توان برای تامین امنیت غذایی مردم تلاش می کنند با اشاره به فرمان سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: از تمام کشاورزان می خواهم با استفاده از الگوی کشت در سطح کشور مزارع خود را کشت کنند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد:  از تمام کشاورزان بابت تاخیر در پرداخت بهای مطالبات گندم عذرخواهی می کنم و دولت مصمم است هرچه زودتر در پرداخت مطالبات تسریع صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار