معاون توسعه و مدیریت سازمان زند انهای کشور::

معاون توسعه و مدیریت سازمان زند انهای کشور گفت: اشتغال از مبنای بسیار مهم توسعه محسوب می شود و این مهم در حوزه زندانها و زندانیان نیز حائز اهمیت است به گونه ای اشتغال زندانیان شاخصه های فلاکت را بهبود می بخشد.

اشتغال زندانیان شاخصه های فلاکت را بهبود می بخشد

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، نصراله ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه نساجی و لمینت اترک راد گلستان که با مشارکت بنیاد تعاون اداره کل زندانهای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که همواره موجب ایجاد جرم و بزه در جامعه شده بیکاری بوده که این مهم چندسالی است که در دستور کار مجموعه مدیران قوه قضاییه و زندان های کشور قرار گرفته و در همین راستا گام های بلندی از جمله راه اندازی مراکز اشتغالزایی برای زندانیان برداشته شده است.

وی افزود: نمی توان مسأله بزه را خارج از تغییر نگرش بدانیم و باید برای رفع و یا کاهش بزه در کشور تمامی مدیران به مسأله اشتغالزایی و توجه به آن توجه داشته باشند.

ابراهیمی گفت: سازمانهای زندان های کشور در راستای کاهش بزه و حرفه آموزی و اشتغال زندانیان دست بخش خصوصی را برای همکاری و راه اندازی بخش های مختلف اقتصادی می فشارد.

گفتنی است. این مراسم با حضور رییس کل داددگستری گلستان، دادستان مرکز استان، مدیر کل سرمایه گذاری استانداری مدیر کل صمت و مدیر کل زندان های استان و‌رییس اتاق بازرگانی گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار