نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان به عنوان یک استان کشاورزی از رونق بخش صنعت و حتی صنایع تبدیلی کشاورزی جا مانده است، گفت: گرچه در هشت سال اخیر اقدامات زیرساختی در گلستان انجام شده اما هنوز کافی نیست و استاندار آینده باید به این مساله توجه کند.

گلستان از رونق بخش صنعت و حتی صنایع تبدیلی کشاورزی جا مانده است

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: گلستان جزو استان‌های محروم کشور است که در زمینه‌های گوناگون مانند کشاورزی، صنعت، تولید، کشاورزی و دیگر بخش‌ها عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد.

وی انتخاب استاندار مردمی را نیاز استان گلستان برشمرد و افزود: گلستان یک استان محروم و پایتخت اقوام است و مراجعه مردم به مسوولان بالا است و به‌همین دلیل استاندار آینده باید مردمی باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی پتروشیمی گلستان یکی از مطالبات ما از استاندار آینده است، تصریح کرد: برای خروج این پروژه از بلاتکلیفی در چهار سال قبل اقدامات خوبی انجام شد اما باید به ثمر برسد.

سنگدوینی با بیان اینکه اجرای طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده می‌تواند به اقتصاد گلستان رونق ببخشد، افزود: اقتصاد مساله بسیار مهمی است لذا اولویت اول استاندار آینده باید پویایی اقتصاد گلستان و ورود سرمایه‌گذاران به این استان باشد.

وی تداوم لایروبی خلیج گرگان را بسیار مهم خواند و گفت: تاکنون نیمی از کار در خلیج گرگان انجام شده که مابقی آن باید تکمیل شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی منطقه آزاد اینچه‌برون، نیروگاه علی آبادکتول، رفع تنش آبی و تکمیل سد نرماب و شیرین‌سازی آب دریا، ساخت تله‌کابین گرگان و علی‌آبادکتول، شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، تقویت زیرساخت‌های بخش درمان و تکمیل بیمارستان‌های استان را از جمله مهم‌ترین مطالبات از استاندار آینده اعلام کرد.

سنگدوینی انتخاب استاندار متخصص، کارآمد و دارای سابقه کار اجرایی را ضروری خواند و افزود: باید اصلاح‌طلب و اصولگرا را کنار زد و فردی کارآمد را به منصب استانداری نشاند، استاندار و دیگر مدیران باید مردمدار باشند و احترام به مردم و رفع مشکلات آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: داشتن تفکر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نباید معیار انتخاب مدیران باشد مردم هم دیگر چنین مساله‌ای را برنمی‌تابند و از این حرف‌ها خسته شدند، هر کسی که دغدغه خدمت به مردم را دارد باید فقط برای مردم قدم بردارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر مدیری که سیاسی فکر کند شکست می‌خورد، تاکید کرد: اگر استاندار بومی برای گلستان انتخاب شود با شرایط استان و مردم آن شناخت بیشتری دارد لذا بهتر است اما باید ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که عنوان کردم را داشته باشد و از حاشیه بپرهیزد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار