مدیر عالم نمایشگاه بین المللی گلستان:

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: برگزاری ئوره ای نمایشکاه های تخصصی در بخش کشاورزی و صنعتی موجب توسعه و شناخت ظرفیت های استان می شود.

نمایشگاه های تخصصی موجب توسعه استان در بخش کشاورزی و صنعتی می شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  مهرداد یزدی ظهر امروز در نشست خبری بیستمین نمایشگاه ماشینها ، ادوات و تجهیرات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یک منطقه کشاورزی شناخته می شود، برگزار  رویدادهای مختلف نمایشگاهی در بخش کشاورزی زمینه توسعه این یخش و آشنایی کشاورزان و اولید کنندگان با تکنولوژی روز در این بخش را فراهم می آورد.

وی افزود: امسال نیز بیستمین نمایشگاه نخصصی ماشینها، ادوات و تجهیزات کشاورزی با رویکردی  متفاوت تر و با حضور 76 شرکت کننده از 14 استات بزرگ کشور از دهم ال سیزدهم مهرماه از ساعت 15 عصر تا 21 شب برگزار می شود.

یزدی بیان کرد: با توجه به نقش ارزنده نمایشگاه و بر اساس رسالت آموزشی و ترویجی  برنامه های این رویداد به صورت زنده و پخش اینترنتی به نام شبکه برکت در استودیو کشاورز به صورت آنلاین پخش خواهد شد .

وی بیان کرد: طبق روال هر ساله ، امسال نیز برای هفتمین دوره ، برگزاری کارگاه ها ی(Agri show)یا همان نمایش کارکرد ماشینها ،ادوات کشاورزی در فضای باز نمایشگاهی با همکاری مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی  استان  و مشارکت کنندگان برگزار می شود.

یزدی گفت:  ۱۴ استان کشور از جمله تهران،مرکزی،گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران،شیراز، کردستان ،لرستان ، همدان و البرز در این رویداد خضور دارند.

گفتنی است از تاریخ یکم تا چهارم آبانماه امسال نیر نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور ، کود، سم، بذر و نهاده های کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار