نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی:

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان بر خلاف دیگر استانهای کشور در مرکز کشور مدیرانی در وزارتخانه ها ندارد و به همین علت مطالبه گری استان ضعیف تر است.

گلستان در دولت مدیر ندارد/ تولید  روزهای سختی می گذراند

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  رحمت الله نورزی در نشست با صاحبان واحدهای تولیدی استان که در اتاق بازرگانی برگزار شدف اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس واقف به بیشتر مشکلات بخش تولید هستند اما مطالبه گری صاحبان تولید و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده آنها نقش موثری در پیگیری مطالبات و مصوبات دارد.

وی افزود: بسیاری از این مساله گلایه دارند که نمایندگان استان در مجلس کاری نمیکنند و باید امروز از همین جا به آنها اعلام کنم که ایا شما آمدید و پیگیری کرید که ما کاری انجام ندادیم.

نوروزی بیان کرد: ما در این سالها نخبه پروری نکردیم تا مدیرانی در مرکز کشور داشته باشیم که در تصمیم گیری های کلان از  منافع استان حمایت کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از استانها در مطالبه گری بسیار جدی بوده و به صورت پیوسته با تهران و‌ مجلس در ارتباط هستند، اما از گلستان چند مدیر و یا نماینده بخش های مختلف مطالبه گر جدی هستند.

نوروزی گفت: برای گرفتن حق استان در بخشهای مختلف باید همه کنار یکدیگر مطالبه گر باشیم.

نماینده مردم علی آباد کتول افزود: نمایندگان استان همواره کنار تولید کنندگان بوده و هستند و چنانچه پیگیری مداوم داشته باشید بدون شک ما نیز با جدیت بیشتری به مسایل واقف می شویم و مطالبه گری می کنیم

وی بیان کرد: اگر همین مطالبه گری جدی نمایندگان استان در مجلس نبود ، منطقه آزاد اینچه برون روی هوا بود چرا که منافع این منطقه سال های بعد دیده خواهد شد .

نوروزی گفت:  اتاق بازرگانی حلقه وایط بین تولید کنندگان و مسولان است و می تواند با پیگیری های مداوم علاوه بر حل برخی مشکلات سهم بیشتری را برای توسعه بخش خصوصی از پایتخت مطالبه کند.

وی دفزود: ما هم قبول داریم که بسیاری از قوانین و سامانه ها دست تولید کنندگان و رابسته  و تغییر این قوانین نیازمند همراهی همه نمایندگان مجلس و دولتمرادان است که ما باز هم در مجلس از منافع تولید کنندگان حمایت می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار