رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: حال تولید و تولید کنندگان به دلیل مشکلات تامین مالی، سامانه های متعدد و قوانین دست و پا گیر خوب نیست.

حال تولید خوب نیست/ برخی مدیران پایشان را گلستان بیرون نمیگذارند

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  امیر یوسفی ظهر امروز در نشست با مدیران واحد های صنعتی که با حضور نماینده مردم علی اباد  و نماینده گرگان و آق قلا در مجلس برگزار شدف اظهار کرد: امروز تولی کننده ما به جای آنکه به فکر توسعه و اشتغالزایی باشد، مدام در حال رفع مشکلات  واحد تولیدی در دستگاه های اجرائی استس.

وی افزود: قبول داریم که با مطالبه گری بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود اما مساله این است که در همین استان مدیرانی داشته و داریم که حتی حاضر نیستند برای مطالبه گری پایشان را از استان بیرون بگذارند.

یوسفی افزود: اگر چه همه ما میدانیم که کشور در شرایط سخت تحریم به سر می برد اما مشکل ما خود تحریمی داخلی است که با بستن دست تولید کننده و ووجود قوانین متعدد موجب دلسردی سرمایه گذاران شده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: با توجه به اینکه استان گلستا تامین کننده مرغ مشور و تامین غذای سالم برای مردم است لذا نیاز به حمایت بیشتری دارد و تولید کنندگان این استان باید ویژه دیده شوند.

یوسفی بیان کرد: توسعه و تولید اتفاق نمی افتد مگر با برداشتن موانع که گره این مساله باید به دست نمایندگان مجلس باز شود.

وی افزود: امروز دیگر توان  کننده ما توان ادامه دادن ندارد و باید دولت و مسئولان هر چه سریعتر چاره ای برای تن پر درد  تولید بیندیشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار