مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی گلستان:

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: از اول آبان ماه امسال، ۳ رویداد نمایشگاهی در استان با محوریت دام و طیور برگزار می‌شود.

برگزاری همزمان ۳ رویداد نمایشگاهی در گلستان/ دام و طیور در صدر غرفه‌داران نمایشگاه

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهرداد یزدی صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: این سه رویداد نمایشگاهی عبارتند از بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و یازدهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و همچنین هفتمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ماشین ها، ادوات باغبانی و صنایع وابسته گلستان که ۸ استان کشور در آن حضور دارند.

وی افزود: این رویداد در فضای مسقف و  در سالن نمایشگاهی به مساحت ۶ هزارمتر مربع برگزار می شود.

یزدی گفت: در این دوره از نمایشگاه ۵۴ مشارکت کننده از ۸ استان کشور از جمله گلستان، تهران، مازندران، خراسان شمالی، فارس، البرز، آذربایجان شرقی و یزد حضور دارند .

وی افزود: دام و طیور، بذر، کود و نهاده‌های کشاوزی، تولید و توزیع سموم آفت کش وسموم بیولوژیک، تولید کیسه های پلی پروپیلن، تولید انواع کمپرسور هوا و تجهیزات جانبی هوای فشرده، تولیدات لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه ای، تولید کننده پدهای سلولزی صنعتی، دیزل ژنراتور و لوازم صنعتی، آزمایشگاه دامپزشکی، داروهای دامی، باسکول و سیستم های هوشمند توزین، زنجیره‌ های تولید گوشت مرغ، تولید خوراک دام وطیور و آبزیان، داروهاو مکمل های غذایی، شیلات، پرورش آبزیان گرم آبی و سرد آبی، انواع ساندویچ پانل، چاپ و بسته بندی، تولیدورق ژئوممبران، تصفیه آب مطابق با راهبردهای تبیین شده این حوزه از صنعت کشور در نمایشگاه حضور دارند .

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی گلستان در ادامه افزود: در این رویداد  نمایشگاهی ۳۷ شرکت حوزه دام وطیورو صنایع وابسته، ۱۷شرکت حوزه بذر و کود و سم ،نهاده های کشاورزی و ادوات باغبانی، گلخانه و صنایع وابسته در طی ۴ روز برگزاری، دستاوردها، خدمات، محصولات جدید خود را جهت ارائه به صنعتگران، کشاورزان و دامداران از سوی کارشناسان مستقر در غرفه ها معرفی می کنند.

به گفته وی امروزه اهمیت صنعت دام و طیور و نهاده های کشاورزی و سهم آن در سبد غذای خانوار و سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست.

یزدی ادامه داد: اهمیت این صنعت و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردها و درک این مهم، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان را بر این داشته تا تلاش کند تا نمایشگاهی شایسته در طی این سال ها برگزار نماید.

وی افزود: همکاری ومشارکت شرکت ها و تولیدکنندگان مطرح و به نام این حوزه از صنعت طی این سال ها موجب شده علاوه بر افزایش سطح کیفی و ارتقا محصولات، شاهد استقبال و حضور بازدیدکنندگان مختلفی از عموم، کارشناسان و فعالان این حوزه و استقبال از نمایشگاه‌ها باشیم.

گفتنی است این سه رویداد نمایشگاهی از سه شنبه یکم الی جمعه ۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان و در ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۱ میزبان کشاورزان ، دامداران ،فعالان، متخصصان و علاقه مندان به این حوزه می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار