سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران:

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: متاسفانه سال ها است تلویزیون با فوتبال و فوتسال قهر است و برای هر بار پخش پول دریافت می کند.

تلویزیون با فوتبال و فوتسال قهر است/ گلستان نیازمند آکادمی فوتسال است

به گزارش خبرنگار  گلستان 24، حسین شمس عصر امروز در نشست با پیشکسوتان فوتسال و فوتبال استان، اظهار کرد: در تمامی کشورها  شبکه های تلویزیونی به باشگاه ها پول می‌دهند تا اجازه پخش بازی آنها را بدهند اما اینجا تلویزیون بر عکس عمل میکند.

وی افزود: با این برخوردهای قهری نمیتوان انتظار داشت ورزش توسعه پیدا کند و نخبه های ورزشی شناخته شوند.

شمس بیان کرد: بیش از ۶۰درصد هزینه‌های باشگاه ها از تیم رایتی تامین می شود اما در کشور ما تلویزیون پول  پرداخت نمی کند اما دریافت می کند.

وی در ادامه با تاکید بر این مسأله که گلستان نیازمند یک آکادمی فوتسال است، گفت: با توجه به استعداد های زیادی که در ورزش فوتسال در گلستان وجود دارد، لذا ایجاد یک آکادمی فوتسال برای تربیت نخبگان این ورزش بسیار  ضروری است.

شمس ادامه داد: این آکادمی می تواند از ۸سال تا ۱۸سال بهترین بازیکنان فوتسال را به صورت علمی و عملی پرورش و راهی تیم ملی کند.

سرمربی سابق تیم فوتسال ایران اما در پاسخ به  این سوال که چرا فوتسال ایران در این دور نتوانست به قهرمانی دست پیدا کند ، اظهار کرد:  متاسفانه سرمربی فعلی فوتسال ایران به تذکرات و انتقادهای پیشکسوتان بی اعتنایی می کند و همین یکه تازی و کم توجهی موجب شده تا تیم فوتسال ایران قدرت گذشته را در کسب قهرمانی جهان از دست بدهد.

شمس گفت: سر مربی فعلی حتی حاضر نشد در کلاس های آموزشی دانش افزایی که با  مربیان اسپانیایی و برزیلی برگزار شد، شرکت کند.

به گفته سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، شمسایی تیم ملی را گروگان گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار