مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

مدیر کل امور ورزش و جوانان استان گلستان گفت: گلستان جزو‌۴ استان اول کشور در دریافت اعتبارات ملی است.

گلستان جزو ‌۴ استان اول کشور در جذب اعتبارات هستیم/اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرنگار  گلستان 24، قاسم برزمینی  ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: امسال  اعتبارات استانی ۱۸۰ میلیارد تومان و ملی ۱۲۴میلیارد تومان بوده است که گلستان در جذب اعتبارات رتبه چهارم کشوری را دارا است.

وی افزود: در سه سال اخیر گلستان ۱۲۰پروژه نیمه تمام ورزشی داشت که با ۸پروژه قابل افتتاح در هفته تربیت بدنی امسال تا این لحظه ۵۲ پروژه تکمیل و افتتاح شده است.

برزمینی گفت:  مصوبات سفر اول شهید رییسی برای گلستان ۲۸۰ میلیارد تومان بوده که بیشتر آن جذب شده و در مصوبات سفر دوم نیز ۲۷۷میلبارد تومان بود که هنوز تخصیص داده نشده است .

وی بیان کرد: طی سه سال اخیر تا به امروز ۹۰خانه ورزشی روستایی در شهرها و روستاهای استان افتتاح شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در هفته تربیت بدنی ، امسال ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا می شود که تجلیل از ورزشکاران قهرمان استان که مدال های جهانی دریافت کردند، از نمونه این برنامه ها است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۴ تشکل ورزشی در استان ثبت شده که همه آنها فعال نیستند اما تشکل های چه طرح و برنامه دارند، تسهیلات به آنها تعلق می گیرد.

برزمینی در رابطه با استخرهای تحت پوشش این اداره کل هم گفت:  هم اکنون ۶ استخر با امکانات متعلق به اداره کل ورزش و جوانان در استان مشغول به فعالیت هستند و دیگر استخرها متعلق به بخش خصوصی با نظارت این اداره کل فعال هستند.

وی در ادامه افزود: چنانچه بخش خصوصی تمایل به  ساخت استخر در استان داشته باشند با ارائه طرح از تبصره ۱۸ تسهیلات بسیار خوبی به آنها تعلق می گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار